Над 30% от клиентите на „Мобилтел” с електронни фактури

Така се пестят по 60 листа хартия годишно, отчитат от телекома

6694 ~ 1 мин. четене

Над 30% от клиентите на „Мобилтел” използват електронни фактури вместо хартиени, съобщиха от телекома. Така са спестени над 18 тона хартия и само за изминалата година и са спасени от унищожаване 316 дървета.  

Само за месец над 2000 души смениха хартиената фактура от „М-Тел” с електронна чрез Facebook приложение във фен страницата на компанията. Това означава над 10 000 спестени хартиени листа в рамките на един месец или милион и двеста хиляди за следващите 10 години. Инициативата е част от еко-кампанията Нека листът остане листо”, свързана с редуциране на използваната хартия.

С отказа от печатна фактура всеки клиент спестява средно по 60 листа хартия годишно.

Така, само кампанията във Facebook ще спести през следващото десетилетие над 8.45 тона хартия, което се равнява на около 29 милиона дървесни листа или 144 дървета.

В името на каузата, срокът за участие в инициативата се удължава до 31 май включително. Всеки, заявил отказ от хартиена фактура чрез Facebook приложението на „М-Тел”, участва в томбола за смартфон Sony Ericsson Xperia Play.

Е-фактурата е безплатна и дава възможност на потребителите да проверяват своите месечни сметки за последните 12 месеца. При заявка, фактурата се изпраща и на електронна поща, посочена от клиента.

Освен тези предимства телекомът подарява и допълнителен бонус на клиентите, предпочели електронния вариант на хартиената фактура - 100 безплатни SMS-а, 100 безплатни MMS-а и 100 безплатни минути за видеоразговори за период от 5 месеца.

Подкрепи Economic.bg