Нов център ще обслужва клиентите на ЧЕЗ
Компанията мести офиса си в столицата
В понеделник ЧЕЗ България открива нов център за обслужване на клиенти на площад „Позитано” № 2 и закрива стария център на ул. „Козлодуй” № 14. Офисът на площад „Позитано” № 2 е първият от новите центрове с модерна визия, които ще допринесат за по-голям комфорт при обслужването на клиентите на ЧЕЗ, съобщават от компанията.
Центърът е оборудван с модерна система за управление на взаимоотношенията с клиенти в съответствие с международния стандарт EN ISO 9001:2008, която гарантира отлично обслужване на всеки потребител. Клиентите ще бъдат посрещани в просторна приемна, оборудвана със съвременна система за управление на реда на клиентите и информационни екрани.
„За нашата компания удовлетворението на клиентите стои на първо място. В новия център те ще могат да разчитат на бързо и качествено обслужване и персонално отношение”, каза Радослав Димитров, директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България.
В центъра ще работят 35 служители. Всеки един от тях е преминал обучение за работа със специализирания софтуер и за обслужване на клиенти. До момента ЧЕЗ България е инвестирала над 200 хил. лева в изграждането и оборудването на модерния център.
Модерната бизнес сграда, в която се помещава новият център осигурява по-добро централно местоположение и по-голяма достъпност с градски транспорт, по-голямо удобство за всеки клиент с подземен паркинг с над 300 паркоместа.
Центърът за обслужване на клиенти на пл. Позитано № 2 работи всеки делничен ден от 08:00 до 18:00. В него клиентите могат да получават пълната гама от услуги на ЧЕЗ като сключване или прекратяване на договори за продажба на електрическа енергия, сключване на договори за присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромер и други.