Peugeot със 17% спад на продажбите във Франция

Причината се крие в притесненията на купувачите относно бъдещата им заетост

136 ~ 1 мин. четене
Автор: Божидара Иванова

Продажбите на нови автомобили с марка Peugeot във Франция са се свили със 17% през август, съобщи Marketwatch.com. Според анализаторите, причината за свитите продажби се крие в притесненията на купувачите относно бъдещата им заетост.

За първите седем месеца на годината автомобилната компания отчита 11% по-малко продадени автомобили в сравнение със същия период миналата година. На годишна база пазарът във Франция се е свил с 6.7%. Френският автомобилен сектор отчита срив от 9.8% до рекордно ниски нива, сравними с периода от края на 90-те години.

За разлика от Peugeot, конкурентите от Renault-Nissan отбелязват растеж от 1.7% за август, спрямо същия месец миналата година. От Френската асоциация на автомобилните производители се надяват, че сривът в продажбите през следващите месеци няма да надхвърли 8%. Експертите дори очакват подобрение, макар и в ограничени размери.

Подкрепи Economic.bg