Пътеводител на заблудения потребител

Те ни наблюдават внимателно, проучват нашите навици и използват различни методи за въздействие, за да мислим по-малко и да пазаруваме повече

Снимка: Антон Ковачев

Парадоксът на нашето време е, че харчим повече, но имаме по-малко, купуваме повече, но се радваме на по-малко. Имаме по-големи къщи, но по-малки семейства, повече удобства, но по-малко време. Имаме повече образование, но по-малко разум, имаме повече експерти, но и повече проблеми, повече медицина, но по-малко здраве. Пием и пушим твърде много, харчим твърде безотговорно, смеем се твърде малко. Увеличихме притежанията си, но намалихме ценностите си.

Повече четете в брой 15 на списание Икономика

Коментари: 0