Рапърът PSY снима първата си реклама в САЩ
Комерсиалното видео ще бъде излъчено за първи път по време на футболния шампионат Super Bowl
Южнокорейският рапър PSY, който създаде най-гледаната песен в YouTube - Gangnam Style, ще се снима в първата си реклама в САЩ. Комерсиалният клип ще бъде излъчен за първи път на 3 февруари по време на футболния шампионат Super Bowl.
Музикантът ще рекламира ядки от марката Wonderful Pistachios, която не за пръв път привлича световни знаменитости, за да популяризира свои продукти.
Досега шам-фъстъците на фирмата са били рекламирани от Snoop Dogg, както и от анимационни герои като семейство Симпсън и жабока Кърмит. Всеки от героите в рекламните клипове трябва да демонстрира свой уникален метод за разчупване и изяждане на костеливата ядка.
Ролята ще бъде първата поява на южнокорейската звезда в американска реклама, като в рамките на кампанията ще бъдат разлепени и около 50 хиляди билборда със PSY в САЩ, облечен в специален зелен костюм с цвета на шам-фъстъка.
По време на 30-секундната реклама рапърът ще изпълнява своя хит, но с променен текст, който ще бъде съобразен с рекламирания продукт.