Възможна ли е телевизията без реклами в бъдеще?

Новата услуга на Dish на име Auto Hop, която позволява на абонатите си да гледат записани ТВ предавания като прескачат рекламите, е причината за дискусията

6684 ~ 1 мин. четене

През последните седмици в Съединените щати се води ожесточен спор между фирмата Dish Network и няколко телевизионни компании. Причината е нова услуга на Dish на име Auto Hop, която позволява на абонатите си да гледат записани ТВ предавания като прескачат рекламите. Дали именно това е бъдещето на телевизията?

Анализаторът на Forrester Джеймс Л. МакКуиви посочва, че решението на Dish да удовлетвори по-скоро клиентите си, отколкото бизнес партньорите си, със сигурност няма да им се отрази много добре. Всъщност, това вече се вижда: три големи компании - Fox, CBS и NBC - вече са завели дело срещу Dish, съобщава kaldata.com.

Тези съдебни спорове може да се разглеждат като нещо, което не ни вълнува, тъй като се случва в САЩ, но те са просто един от примерите за назряващата война между традиционната и интернет телевизията.

Телевизионните компании твърдят, че услуги като Auto Hop ги лишават от най-доходоносния им бизнес - рекламите. Dish от своя страна твърдят, че зрителите така или иначе са свикнали да превключват на друг канал по време на реклами дълго преди появата на новите телевизионни медии.

Подкрепи Economic.bg