Американците са готови да пожертват почти всичко заради хоум офиса

Две трети са склонни на намаление на заплатите или отказ от социални мрежи и Netflix

Американците са готови да пожертват почти всичко заради хоум офиса

Снимка: Unsplash

1972 ~ 2 мин. четене
Симона Димитрова Автор: Симона Димитрова

Американските служители са готови да жертват почти всичко, за да останат хоум офис. Според ново онлайн проучване, поръчано от застрахователната компания Breeze, много служители са готови да взимат по-ниски заплати, да се откажат от почивните си дни или да отделят повече часове за работа, която обаче задължително да се извършва напълно отдалечено, предава Bloomberg.

След повече от една година на пълен или частичен локдаун, в много индустрии работодателите се опитват да върнат служителите си в офиса, дори когато Delta вариантът на коронавируса се разпространява все повече в САЩ.

Проучването показва, че някои работници не симпатизират на идеята за връщане в офиса – независимо дали от грижа за здравето си, грижа за домашни любимци или просто не искат да се върнат към ежедневното пътуване до работното място.

Допитването установи още, че 65% от американските служители, които заявяват, че работата им може да се извършва изцяло от разстояние, са готови да намалят заплатите си с до 5%, за да останат у дома. Проучването е проведено онлайн на 20 и 21 юли от социологическата компания Pollfish. В него са се включили 1000 души, заявяващи, че са „заети или търсят работа, която може да бъде извършвана изцяло от разстояние“.

Повечето хора не биха склонили на повече от 5% намаление на заплатата, но 15% от анкетираните споделят, че са готови да се разделят с до 25% от месечното си възнаграждение, за да не се връщат в офиса.

Почти половината (46%) заявяват, че ще се откажат от една четвърт от почивните си дни, а 15% – че ще се откажат от всички платени почивни дни, за да могат да работят от вкъщи.

В допитването е потърсен и отговор на въпроса от какво друго биха се лишили хората, за да могат да работят от разстояние. Повече от половината казват, че могат да се откажат от Netflix, социалните медии или Amazon за една година. Една трета дори са заявили, че биха се разделили с правото си на глас на всички бъдещи национални и местни избори.

Подкрепи Economic.bg