България ще търси туристи с реклами в CNN, BBC и RTL

Загуби от 30-40% спрямо миналата година са оптимистичният вариант за сезона

България ще търси туристи с реклами в CNN, BBC и RTL

Снимка: Economic.bg/Архив

2384 ~ 1 мин. четене
Водещи телевизионни канали като RTL, BBC, CNN и Euronews от следващата седмица започват да излъчват реклами на България като туристическа дестинация, част от които дори в праймтайм. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в ефира на Nova тази сутрин. 

Бюджетът за реклама тази година е 12 млн. лева, колкото беше и през 2019 г. Средства от него са използвани и за изготвянето на общо 54 клипа на различна тематика. Видеа ще се въртят и във всички съседни държави, скандинавските страни, Унгария и Израел. 
Кризисната рекламна кампания е стартирала още април месец в социалните мрежи, по думите на Ангелкова. „Абсолютно всички рекламираме държави по едно и също време и е много важно да се направи таргетирана реклама, така че в момента, в който започнат записванията и стартират пътуванията, тя да има своя ефект“, коментира тя.  
Туризмът е един от най-силно ударените от пандемията сектори. Оптимистичните прогнози за родния бизнес са, че приходите може да достигнат 60% от миналогодишните. „Туризмът буквално беше затворен и сринат. Трудно е да се правят сравнения с миналата година. Ако се реализират всички чартърни полети, тогава загубите може да са 30-40%“, коментира Ангелкова. 

От думите ѝ стана ясно, че тя подкрепя министър-председателя Бойко Борисов, който преди дни препоръча на туристическия бранш в България да предприеме самоинициативност и сам да привлече туристите на родното море това лято. „Прав е Борисов“, каза министър Ангелкова и допълни, че привличането на всеки един турист изисква общите усилия на всички – на правителството, на местната власт и на бранша.

Подкрепи Economic.bg