„Дженерали“ с информация за клиентите със застраховка „Закрила“
Възможностите за завеждане на претенции по тази медицинска застраховка са много
Застрахователната компания „Дженерали“ предоставя много начини за бързо и удобно обработване на претенции по медицинска застраховка „Закрила“. Възможностите за завеждане на претенции по тази медицинска застраховка са чрез интернет портала на компанията, по пощата, на живо в офис и др.
Чрез портала „Моето здравно досие“
„Моето здравно досие“ е онлайн платформа, в която бързо и лесно ще заведете Вашата претенция, след което ще имате възможност да проследите нейния статус. Тя Ви дава възможност да запишете час за лекар, както и да запазите своите документи, през Вашето смарт устройство. Вижте повече информация за портала.
Изпращане на документите по куриер или поща
На адрес: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 68, „Дженерали Застраховане“ АД, отдел Възстановяване на разходи медицинско застраховане.
Лично да подадете своите документи
На адрес: София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, „Дженерали Застраховане“ АД – Офис за приемане на Искане за плащане на застрахователни обезщетения по застраховки Злополука и Медицинска застраховка.
В офис на „Дженерали Застраховане“, в който се приемат документи по медицински претенции. Вижте пълния списък на офисите в страната.
Считано от 10.01.2022 г. компанията преустановява завеждането на претенции по медицинска застраховка „Закрила“ по електронна поща, с цел оптимизация на тяхната обработка.