Американската EXL търси новите си попълнения в София
Компанията предлага аутсорсинг услуги на два континента и е лидер в областта на анализа на данни
Международната компания със седалище в Ню Йорк, позиционирана на пазара на аутсорсинг услуги с офиси по цял свят EXL, бе част от най-големия кариерен форум в България „София: Кариера и живот – защо в България?“, където потърси своите нови попълнения.
Компанията е лидер в областта на анализа на данни, както и в дигиталните операции и крайни решения за клиенти, насочени от една страна към подобряване на бизнес резултатите и на финансовите им показатели, но също така и към засилване на икономическия им растеж.
С над 48 000 хиляди служители по земното кълбо, EXL има над 23 години опит в предоставянето на изключително широка гама от услуги за клиенти, като е представена в Европа с близо 800 служители, разположени в офисите в България (София), Румъния, Чехия и Великобритания.
В работата си компанията използва над 15 европейски езика, предоставяйки основно финансово-счетоводни услуги на клиенти от Европа и САЩ, в ролята си на гъвкав стратегически партньор.
Клиентите на компанията са крупни компании основно от сферата на производството, търговията и застрахователните услуги. Стремежът ѝ е не само да гарантира качествени финансово-счетоводни услуги към тях, но и да предлага решения за подобряване на ефективността на процесите, реални възможности за автоматизация и дигитализация на различните направления в бизнеса.
EXL има над 13 години опит с офиса си в София, като предоставя счетоводни услуги за клиенти в Европа и Америка, обхващайки пълната гама от процеси, принадлежащи към това. Служителите им работят по съответните процеси, за конкретен клиент, разпределени по екипи, като осчетоводяват първична и вторична счетоводна информация, съставят необходимите регулярни финансови и статистически отчети, съставят и подават данъчни декларации, съгласно водената отчетност и в синхрон с изискванията на Международните счетоводни стандарти (IFRS) и US GAAP.
Компанията работи с екипи от счетоводители – от начинаещи до изключително опитни хора, където отговорностите са ясно дефинирани и задачите са разпределени така, че да гарантират навременно и качествено осигуряване на работния ангажимент. Основните направления, в които работят служителите на компанията, са комплексни операции, свързани с направленията „Вземания от Клиенти“, „Задължения към Доставчици“ и „Финансово счетоводство“. По този начин могат да предоставят и гарантират пълноценно и всеобхватно счетоводно обслужване на клиентите си.
Това също така дава възможност, базирайки се на натрупания опит, да се наемат служители с минимален опит в областта, за да се изградят от тях във времето кадри с отличен и многопластов опит. В тази връзка компанията е ориентирана към приобщаване към екипите на теоретично и/или практически подготвени кандидати, които получават възможност да бъдат обучени на съответните счетоводни процеси и конкретни изисквания, така че да придобият умения, които правят възможна ефективната им работа. Те получават не само обучение и подкрепа, когато стават част от компанията, но също така имат постоянен достъп до база данни с обучителни интерактивни материални, тренинги, водени от специалисти, допълнителни курсове за подобряване на конкретни професионални, езикови и други умения.
Изключителният стремеж на EXL е да осигурява възможност на всички служители да постигат баланс между работа и личен живот, като заедно с това получават добро възнаграждение и множество атрактивни допълнителни придобивки, като например допълнителни здравни застраховки, допълнителни отпуски над изискванията на Кодекса на труда и т.н.
В EXL София съвместно работят хора от множество националности, с разнообразна социална и културна ориентация, защото компанията приветства различията като основа за постигане на цялостен баланс в изграждането на хармонична среда.
Компанията е отдадена на стремежа към подобряване на средата в местната общност, като подкрепя образователни и социални каузи и работи съвместно с организации от различен тип, основно в сътрудничество с местни университети в България.
Компанията приветства всички начинаещи и доказани професионалисти, които имат мотивация и потребност да разширят кръга на познанията си, както и амбицията да работят по качествено нов начин с достъп до разнообразен софтуер и платформи, да се присъединят към екипа.
Economic.bg бe съорганизатор на форума „Кариера и живот – защо в България?“.