Facebook и Instagram обмислят да плащат на блогъри
Бонуси може да се дават и за популярни публикации

Ръководството на
социалната мрежа Facebook и
приложението за снимки Instagram разглежда възможността да прехвърля част от приходите от реклама на
блогърите. Това става ясно от коментар на вицепрезидент на Global Marketing
отдела във Facebook Каролин Еверсън.
Инициативата се отнася до медии и известни личности, които споделят интересно съдържание в онлайн платформите. По-специално, Еверсън отбелязва, че бонуси могат да се дават за популярни публикации с новини, събития от света на спорта и живота на звездите.
Представителят на корпорацията отбелязва значението на уникалното съдържание за Facebook. Според Еверсън, IT-гигантът иска да се превърне в глобална платформа за разпространение на информация и търсят начини да спечели труда на блогърите.
Първата стъпка в тази посока е въвеждането на нови инструменти за бизнес потребителите в Instagram. Компанията обяви на 31 май, че за авторите ще има възможност да превръщат постовете с висока степен на популярност в реклама.
По-рано медии съобщиха , че социалната мрежа Facebook планира да плащат на потребителите за публикуване постове.