Facebook представи новия си инструмент за журналисти
Signal ще улесни работата на редица медии

Социалната мрежа Facebook представи новият си продукт Signal, който ще улесни журналистите да използват Instagram и Facebook в своите публикации. Компанията описва инструмента си като средство за „откриване, събиране и вграждане на новинарско съдържание на едно място“.
Signal показва най-горещите теми в мрежата. Освен поле за търсене, има и секция Leaderboards, която показва кои хора са най-обсъждани в мрежата – политици, актьори, музиканти, спортисти и други.
Продуктът улеснява и търсенето на снимки и видео в Instagram, което ще може да става по тема (хаштаг) или географски признак. Намерените снимки и видеа могат да се обединят в „колекции“, които след това да се вградят в статии.
Преди седмица Facebook позволи на „одобрени“ от социалната мрежа журналисти да излъчват в мрежата видео на живо.
С новия си инструмент компанията ще конкурираа Twitter, който за редица журналисти е безценен източник на горещи новини и снимки. В много от постовете могат да се видят вмъкнати постове от тази социална мрежа.