Foodpanda привлече 100 млн. долара финансиране
Инвестицията е направена от банката Goldman Sachs
Международната компания за доставки на храна по домовете Foodpanda, която беше представена на българския пазар миналата година, успя да привлече финансиране за бизнеса си в размера на 100 милиона долара от банка Goldman Sachs.
Така общата сума, която дружеството успя да набере, възлиза на над 310 милиона долара от стартирането на кампанията през 2012 година.
След придобиване на ключови конкуренти в Индия, Мексико, Русия, Бразилия, Югоизточна Азия и Източна Европа, компанията ще използва инвестицията за разширяване на дейността, реализиране на по-обширна собствена добавка и подобряване на цялостното преживяване на клиентите в 40 пазара по света.
„Щастливи сме от подкрепата на Goldman Sachs Investment Partners, които с големия си опит и анализи, взеха решение да инвестират средства в компанията с над 3 млрд. потребители. Развиващите се пазари, представлява голяма възможност за онлайн доставката и поръчка на храна и ние се ангажираме да създадем най-удобния начин за това", коментира Ралф Вензел, съосновател и главен изпълнителен директор на foodpanda.
Като част от сделката, Goldman Sachs Investment Partners ще се присъединят към консултативния съвет на foodpanda.