Германската политическа реклама във Facebook е струвала 10 пъти повече през 2017 г.
4.9 млн. евро е похарчил за изборите Бундестага през миналата година

~ 1 мин.
Бундестагът е изхарчил 4.9 млн. евро за политическа реклама в социалните мрежи през изминалата година, когато се провеждаха изборите в Германия. Това е 10 пъти повече, сравнение с показателите от 2013 година, когато са изхарчени скромните 156.7 хил. Евро.
Това разбираме от германското издание „Билф“, което се позовава на отговор на парламентарен въпрос, зададен от „Алтернатива за Германия“. Това е интересна статистика, особено на фона на разразилия се през последния месец скандал с изтичането на лични данни от мрежата Facebook по време на американските избори за президент.
4.9 млн. евро е сумата похарчена за политическа реклама и агетационни постове в социалните мрежи – Instagram, Facebook, Twitter в Германия през 2017 г. Заместник-председателят на ПГ на АГ Ляйф-Ерик Холм, зададе въпрос в Парламента, по какъв начин правителството може да бъде едновременно клиент на мрежата и да защитава личните данни. По негови думи няма как да се критикува Facebook и в същото време дасе използват личните данни на клиентите.
В началото на месеца германският Християндемократически съюз (ХДС) на германския канцлер Ангела Меркел и Свободната демократическа партия (СДП) потвърдиха информацията на в. Bild am Sonntag, че преди изборите през 2017 г. са купували данни за избиратели от националната пощенска компания Deutsche Post AG, предаде ДПА.
Това разбираме от германското издание „Билф“, което се позовава на отговор на парламентарен въпрос, зададен от „Алтернатива за Германия“. Това е интересна статистика, особено на фона на разразилия се през последния месец скандал с изтичането на лични данни от мрежата Facebook по време на американските избори за президент.
4.9 млн. евро е сумата похарчена за политическа реклама и агетационни постове в социалните мрежи – Instagram, Facebook, Twitter в Германия през 2017 г. Заместник-председателят на ПГ на АГ Ляйф-Ерик Холм, зададе въпрос в Парламента, по какъв начин правителството може да бъде едновременно клиент на мрежата и да защитава личните данни. По негови думи няма как да се критикува Facebook и в същото време дасе използват личните данни на клиентите.
В началото на месеца германският Християндемократически съюз (ХДС) на германския канцлер Ангела Меркел и Свободната демократическа партия (СДП) потвърдиха информацията на в. Bild am Sonntag, че преди изборите през 2017 г. са купували данни за избиратели от националната пощенска компания Deutsche Post AG, предаде ДПА.