Имейлът на Безос, който винаги стряска мениджърите в Amazon
Той се състои само от един символ

Изпълнителният директор на Amazon Джеф Безос има навика да изпраща на своите мениджъри имейл с един символ, който обаче винаги действа стресиращо.
А самият символ е само един въпросителен знак.
Когато някой от мениджърите получи имейл от Безос, който просто казва "?", те знаят, че той е загрижен за нещо във връзка с оплакване от клиент, обясни самият създател на Amazon по време на интервю в петък, пише "Бизнесинсайдър".
"Все още имам имейл адрес, на който клиентите могат да пишат - обясни Безос. Въпреки че обикновено не отговаря на тези имейли, той ги чете.
"Виждам повечето от тези имейли, преглеждам ги и ги препращам до ръководителите, които отговарят за темата, с въпросителен знак". Този въпросителен знак означава: "Може ли да разгледате това?" и "Защо се случва това?", каза Безос.
Получаването на такъв имейл е доста често срещано нещо в Amazon, но също и нещо значимо. Съответният мениджър, на свой ред, често го предава на мениджъра, отговарящ за въпроса, който, когато го види, получава сърцебиене, защото вижда, че идва от най-високо място в компанията.
Мениджърът е този, който трябва да проучи въпроса и да намери отговор или разрешение на проблема. Понякога това означава много извънреден труд и изследвания през нощта и уикенда, разясни главният изпълнителен директор на Amazon.
Но Безос гледа на имейла си с адрес jeff@amazon.com като начин да остане близо до клиентите, което иначе е трудно за един изпълнителен директор, който е далеч от ежедневното обслужване на клиентите и вижда компанията най-вече чрез данни и отчети.
Това е и един от начините, по които, според Безос, Amazon работи с една от най-големите за компанията ценности: фокусът върху клиента.