Как „ефектът на Оскарите” повлия върху туризма

Нараства интересът на туристите към градовете, където са снимани филмите, номинирани за престижните награди „Оскар” за 2016 г.

Как „ефектът на Оскарите” повлия върху туризма
488 ~ 1 мин. четене

Холивуд тази година отново повлия на плановете за пътуване на международните кино фенове. Желанието им да следват стъпките на звездите и да преживяват филмовите сцени ще ги отведе на непопулярни места. Интересът на туристите към градовете, където са снимани филмите, номинирани за престижните награди „Оскар” за 2016 г. нараства значително. Това става ясно от данните на анализ на портала Hotels.com.

Запитванията за хотелите в Лос Анджелис, където е сниман популярния филм "Ла Ла Ленд" отчитат ръст с 20%. В индийския Калкута се наблюдава туристически бум след излизането на филма „Лъв: Стъпки към дома”, там търсенията нарастват със 70%.

Двойно повече запитвания има и за хотели в Бостън, където се развива действието от филма „Манчестър край морето”. 30% повече пътешественици са решили да прекарат отпуск във Вашингтон, след като главната героиня от филма „Джаки” Натали Портман бе номинирана за наградата за "Най-добра главна женска роля" на тазгодишните „Оскари”.

"Наблюдаваме значително нарастване на търсенето на хотели в градовете, споменати във филмите, номинирани за "наградата Оскар". Туристите искат да почувстват филма, да се потопят в атмосферата на тези местата. Тези филми са наистина впечатляващи и вдъхновяващи за много хора по целия свят в търсене на техните приключения, "- каза старши мениджърът на маркетинг отдела в Hotels.com Майкъл Корк.

Подкрепи Economic.bg