Защо геймингът стана новата национална марка на Полша?

Докато индустрията се утвърждава като важна за икономиката, страната изпъква все по-ярко на глобалната карта

Защо геймингът стана новата национална марка на Полша?

Снимка: Unsplash

1680 ~ 4 мин. четене
Антония Симова Автор: Антония Симова

Полша отдавна е сила в областта на културата. Тя е родно място шестима носители на Нобелова награда за литература (бел. р. – последната е Олга Токарчук през 2018 г.), а и може да се гордее с гиганта на научната фантастика Станислав Лем. Днес обаче най-ценният износ на страната в областта на творческите индустрии е друг и по-съвременен – става дума феномена видеоигрите.


Ако публикацията ви е била интересна и полезна, не пропускайте да ни последвате в социалните мрежи Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagram, както и да се запишете за E-mail бюлетина ни.

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg