Кейт Хъдсън е новото лице на CAMPARI
Участвайте в играта и гласувайте за „Сладко“ или „Горчиво“

Campari официално представи своя календар за 2016 г., носещ заглавието "The BitterSweet Campaign". Тази година лицето на календара е американската актриса Кейт Хъдсън.
Посветен на уникалния, интригуващ и разновиден сладко-горчив вкус на Campari, тази година Календарът използва шума и вълнението около изборите, като подканва всеки да избере онази страна на класическия аперитив, с която се идентифицира повече: Сладко срещу Горчиво. Кулминацията на този празник ще бъде "изборният ден" на 1-ви март 2016 г.
Тринадесетте фотоса са заснети от модния фотограф Микеланджело ди Батиста. Кейт Хъдсън се въплъщава и олицетворява двете души на Campari, като играе ролята на двама кандидати по време на тяхната кампания: първият, популяризиращ пленителна "горчива" идея, срещу вторият – поддържащ една по-изтънчена, по-заинтригуваща платформа.
"Това е креативен процес, разказващ история. Темата тази година предизвиква хората да вземат страна и да отстояват това, в което вярват и това е едно силно послание", коментира актрисата за главната си роля в Campari Календар 2016.
"Този проект ми даде възможността да използвам уникалното си чувство за естетика и добре дефиниран стил, който безпроблемно отразява същността на марката Campari", добавя Микеланджело ди Батиста.
Само 9 999 копия са отпечатани от Campari Календар 2016. Малцина ще са тези, които ще успеят да получат копие от него, тъй като той няма да бъде пуснат в продажба.