Клиентите искат персонално обслужване при онлайн пазаруването

Бързата доставка, качествените стоки и ниските цени са качествата от най-голяма важност, казва Вилислава Бейтс, маркетинг мениджър и технически редактор на Fashion-halls.com

Клиентите искат персонално обслужване при онлайн пазаруването
Автор: Божидара Иванова

-Г-жо Бейтс, как се развива онлайн търговията в България?

Онлайн търговията в България се развива особено интензивно в последните години. Това се дължи на по-забързания начин на живот, като цяло на хората и на бързото развитие на технологиите. Днес е много по-лесно да пазаруваме онлайн, защото първо пестим време, а времето е пари. Освен това, пестим и от разходи за транспорт.

За щастие днес всичко може да бъде закупено на едно място, в един сайт, това улеснява всеки един човек. Всяко нещо може да бъде заменено, или върнато, ако клиентът не е доволен от избора си - нещо, което е по-трудно във физическите магазини.

Като допълнение, в интернет пространството получаваме най-добрите цени, както и добро отношение и качествени стоки. Днес дори не е нужно да имаме кредитна карта за пазаруване в интернет. Услугата "наложен платеж" се използва предимно от българите.

-   Какви са прогнозите занапред?

Прогнозите занапред са онлайн пазаруването все повече да навлиза в България, тъй като вече има хиляди услуги и продукти, които се поръчват онлайн.

-  Разкажете ни за вашия портал за онлайн търговия?

В нашия портал Fashion-halls.com има концентрация на доста известни родни дизайнери, с продукти от най-високо качество с имена като Ирина Червенкова, Диляна Попова, марката Cliche, Bloom Stars, обувките на марките 2ti и VOIN. Повечето от изброените марки са с продукти изработени ръчно и в много малки количества, което пък ги прави уникални.

В този сайт може да намерим от най-обикновената тениска, до най-луксозната дреха, изработена от екзотична кожа, като щраус, или кожа от бивол, и всичко това е само Българско!

Нашият онлайн магазин вече направи една година. Тя беше трудна, но успяхме да обслужим всеки клиент поотделно и можем да се похвалим с това, че не сме имали отрицателна обратна връзка от нито един!

Виновниците за създаването на концепцията и реализацията са няколко много важни за нас хора. В този смисъл благодаря на иконата на българската поп музика Лили Иванова. Благодарение на нейната закрила, успяхме да създадем този онлайн магазин. От самото начало, от раждането на идеята, до днес.

-  Кои са най-важните условия за успешна онлайн търговия?

Бързата доставка, качествените стоки и ниските цени са качества от голяма важност за всеки един клиент, но не само. Ние сме на принципа, че клиентът е най-важен и трябва да бъде обслужен максимално добре. За целта нашите клиенти получават специално и индивидуално отношение и обслужване от нас. Всеки може да позвъни на телефона в сайта, за да зададе своите въпроси към някои от продуктите за негово улеснение и по-голяма сигурност.

-  Очаква ли се значителен ръст в оборота от онлайн търговията?

Значителен ръст на оборотите би могло да се очаква по празници, но не и космически ръст, тъй като покупателната способност на клиентите не е безкрайна за съжаление.

- Трябва ли да се подобри нещо в бизнес средата у нас, за да стане страната ни по-привлекателна за чужди инвеститори?

Това е една безкрайна тема. Би трябвало да се променят много неща, но ние ще се ограничим в нашата сфера. Това, което трябва да се промени, е да има възможност да бъде търсена отговорност на онлайн магазините, които претендират подвеждащо за максимално ниски цени и уникални стоки, които де факто са копия (реплики) с много ниско качество.

- Какви мерки трябва дасе вземат, за да стане интернет по-сигурно място за пазаруване?

Трябва да има някакъв закон за интернет търговията и да има хора, които да следят за това! Конкретно визираме подвеждащата реклама и некачествените стоки в някои от магазините.

- Как се разпознават фалшивите онлайн магазини и как могат да се предпазят потребителите?

Основните насочващи сигнали са липсата на форма за контакт, телефон за връзка или активна Фейсбук страница. Но за съжаление, често откриваме истината едва след като направим поръчка и видим резултата.

Коментари: 0