Наградата „Мистър и Мисис Икономика” ни задължава да надграждаме нивото си

На фона на преобладаващо негативните новини и липсата на такива за българската икономика, конкурсът е трибуна за популяризирането на реални постижения

Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на \"Лидл България\"

Наградата „Мистър и Мисис Икономика” ни задължава да надграждаме нивото си

- Г-жо Драгийска, тежи ли наградата "Мистър и Мисис Икономика" и какви отговорности носи?

Всяка награда задължава не просто да запазим високото ниво, на което се намираме, но и да го надградим. Да се стремим винаги към по-добри резултати и сами да вдигаме летвата, която си поставяме. Да оправдаваме признанието, което сме получили, изисква постоянна работа на целия екип на компанията, защото именно той стои зад успехите. Стандартите, които следва конкурсът, и високите критерии, които се спазват при избора на отличените, придават още по-голяма стойност на наградата и я правят още по-ценна, но и още по-тежка, защото предполагат по-голяма отговорност и отдаденост.

- Какво донесе лично на Вас това отличие?

От една страна, това отличие носи заслужена популярност на брандове, допринесли за развитието на българската икономика. Това е от изключително значение, защото за тези неща трябва да се говори. Трябва да се дава гласност на добрите примери. От друга страна, признанието е особено ценно и заради факта, че идва от хора, които не е задължително да са запознати в детайли с дейността на компанията, но именно благодарение на тях се създава повишена информационна чувствителност към важните теми и към стойностните бизнес постижения.

- Какви са качествата, които притежават успешните мениджъри?

Едно от най-важните качества е умението да изслушва, за да бъде подготвен и да може да взима информирани и правилни решения. Много е важно да дава обратна връзка, да насърчава и стимулира взимането на решения от страна на своите служители. От особено значение е и задълбочаването в процесите с цел тяхната ефективна организация и оптимизация, както и правилното управление на информационните и комуникационни потоци в компанията, така че да може да разчита на силно мотивиран и ангажиран екип. 

- Защо трябва да се награждават успешните бизнес практики?

Защото на фона на преобладаващо негативните новини и липсата на такива за българската икономика, конкурсът е трибуна за популяризирането на реални постижения. По този начин се формира положителна обществена нагласа. Създава се перспектива за добро бъдеще тук и сега за младите хора в България. Изпращат се добри сигнали и към българите, които са навън, и които имат нужда да виждат, че тук се случват и хубави неща, че има смисъл. 

Коментари: 0