Nova залага на младата аудитория през новия телевизионен сезон
Телевизията стартира с нови програми и сериали, както и с добре познатите риалити формати

© ECONOMIC.BG / Nova/Стопкадър
Нова телевизия обещава по-силна и амбициозна програма през есента, жанрово разнообразие, висококачествено съдържание и богата развлекателна програма. Това обяви в предаването „Здравей, България” изпълнителният директор на „Нова Броудкастинг Груп“ Ива Стоянова.
Традиционно телевизията слага акцент върху българските продукции като част от дългосрочната стратегия и ангажимент да инвестира в качествено българско филмопроизводство. Зрителите ще видят и световни формати, утвърдени и нови български заглавия.
„Така започваме есенния сезон, че няма начин Nova да не продължи да бъде най-добрата телевизия”, казва Стоянова в интервюто. „Стартираме с три български сериала. „Братя” е премиерният. Слагаме го в много интересно време – 22:30 ч. Но това ще е сериал, който ще задържи нашата публика да гледа и новините”.
Основната публика на телевизиите е на възраст 55+. Nova обаче привлича активните зрители в диапазона 18-49 години. „Нашият ангажимент е да предлагаме на младите хора нещо, което да ги задържа пред екрана”, каза още изпълнителният директор на телевизията.
Вторият сериал, който ще върви в ефира на Nova тази есен, е „All inclusive”. „Откраднат живот” пък продължава с 10-и сезон. „В него ще бъдат засегнати много от актуалните теми, ще има и за COVID”, обясни Ива Стоянова.
Музикалното шоу „Маскираният певец” се завръща за втори сезон. „Освен Владо Пенев, тези, които ще разпознават, са Азис и Алекс Раева. Убедена съм, че „Маскираният певец” ще задържа зрителите пред телевизорите”, коментира Ива Стоянова.
Още тази неделя стартира и вторият сезон на „Игри на волята”. „Това не е просто спортно състезание, това е битка на характери, битка на издръжливост, да докажеш и утвърдиш себе си за самия себе си, после за публиката”, заяви Ива Стоянова.
Следобедната публицистика стартира през октомври с Михаил Дюзев. „Ще бъде различно, ще има дебати, ще има сблъсъци“, обясни Ива Стоянова.
Нови лица ще има и в предаването „На кафе“ – актьорът Дарин Ангелов и синоптичките Гергана Малкоданска и Никол Станкулова ще влязат в нетипични роли. Към панела на „На кафе“ се присъединява новото лице – Георги Блажев.
„NOVA се доказа като лидер в новини и публицистика. Тази динамична година ни утвърди с бързите ни решения – да показваме на живо брифингите. Това ни даде сериозна преднина пред основния ни конкурент bTV. Освен това, в тази криза NOVA рискува - не спряхме инвестициите в българско кино, не спряхме програмите, шоутата. Продължихме в трудна икономически ситуация и това ни донесе позитиви. NOVA е категоричен лидер”, подчерта изпълнителният директор на телевизията.
С нови епизоди ще се завърне и хитовото риалити „Кошмари в кухнята“.
„Имаме намерението портфолиото на „Нова Броудкастинг Груп“ да бъде обогатено с програми, които ни липсват и вярвам, че ще покрият очакванията на зрителите“, каза още Стоянова.
„Всичко е пожелателно, ние имаме намерение. Но има и законов срок, в който Комисията за защита на конкуренцията ще каже възможно ли е да се подходи към сделка или не”, обясни Ива Стоянова в отговор на въпрос за намеренията на ръководството да купи „Канал 3”.
„Тази постоянна промяна в NOVA доказва нашата динамика, амбиция, желание да сме в крак с търсенето на зрителите”, допълни тя.