Отговорно лидерство, основано на автентичност и честност

От години “Девин” е водещ производител и лидер на пазара на бутилирана вода в България

Отговорно лидерство, основано на автентичност и честност
1764 ~ 2 мин. четене

Кое отличава успешните компании от посредствените? Ценностите? Инвестициите? Хората? Стратегиите? Да, всичко изброено дотук, но и умението да разказват своята лична история. Историята, която превръща продукта в нещо повече от любима марка, а именно - в неразделна част  от начина ни на живот.

Като социално отговорна компания, “Девин” системно инвестира в социални и образователни инициативи, посветени на здравословната хидратация. Мисията на компанията е да произвежда висококачествени продукти по най-добрите международни стандарти, както и да допринася за развитието на обществото, опазването на околната среда и грижата за здравето на българските потребители.

От години “Девин” е водещ производител и лидер на пазара на бутилирана вода в България. Изворите на водата и мястото на бутилиране се намират в екологично чист район в региона на град Девин, в сърцето на Родопа планина. Минералната и изворната вода с марка DEVIN се отличават с уникален състав, доказан произход и неповторими вкусови качества, които ги превръщат в предпочитан продукт за милиони български потребители. Продуктовата гама на “Девин” включва минерална, изворна, трапезна и газирана вода. Компанията е също така дистрибуционен партньор на енергийните напитки Red Bull и плодовите сокове Granini за България. Фирмата е базирана в София и разполага със собствена търговска и дистрибуторска мрежа с национално покритие. Към настоящия момент DEVIN има над 500 служители, оперирайки в район с традиционно висока безработица.

Историята на “Девин” е неразривно свързана с успеха. Каква обаче е печелившата формула? Висока степен на отговорност и лоялност към потребителите, инвестиции в иновации, нови технологии и развитие на служителите.

“Вярвам, че човек трябва истински да обича това, което прави, за да има успех. Същото важи и за компаниите. За да бъде една компания успешна, тя трябва да се грижи за хората си, за местните общности и за региона, в който се развива. В нашия бизнес е много важно всеки от нас да бъде изключително отговорен. Защото продаваме вода, без която животът е невъзможен. Родопите са нашият дом, душата на продукта, който произвеждаме. Ние осъзнаваме своята роля за опазването на този ценен природен ресурс и се гордеем с него” - коментира Томас Кренбауер, изпълнителен директор на “Девин” ЕАД.

През март 2017 г. “Девин” бе придобита от белгийската компания Спадел и вече е част от вълнуващия успех на една от водещите бутилиращи компании в Западна Европа - производител на марките: Spa (Белгия), Watwiller (Франция), Carola (Франция) и Brecon Carreg (Уелс). Спадел е лидер в областта на устойчивото развитие в Белгия и се гордее с постиженията си в областта на здравословната хидратация и производството на натурални продукти; опазването на околната среда; грижата за служителите; намаляването на отпадъците и потреблението на вода, енергия и ресурси, а също така постигането на неутралност по отношение на въглеродните емисии.

 “Девин” и Спадел са ангажирани с дългосрочното устойчиво икономическо, социално и екологично развитие в България и системно инвестират в региона на Девин и заетостта на национално ниво. Като горд корпоративен гражданин, “Девин” ще продължи да дава пример, да насърчава и развива талантите, както и ценностите си в полза на обществото.

Текстът е част от книгата "Успешните компании" 2018.

Коментари: 0