Регистрациите в Netflix скочиха след ограниченията за споделяне на пароли
Последните дни са сред най-успешните за стрийминг гиганта по отношение на нови потребители
Ежедневните регистрации в САЩ за Netflix скочиха през първите няколко дни, след като ограниченията за споделяне на пароли от стрийминг гиганта влязоха в сила на 23 май, показват данни от изследователската компания Antenna.
Новината повиши акциите на компанията с 2.3% до 418.92 долара в ранната търговия.
Търсейки нови начини за печелене на пари в условията на насищащ пазар и забавена икономика, Netflix предприе мерки за регулиране на споделянето на пароли с приятели и семейство – драстичен обрат за компания, която някога беше написала в Twitter „Любовта е споделяне на парола“.
Netflix изчисли, че повече от 100 милиона домакинства са предоставили своите идентификационни данни за влизане на хора извън домовете си. Съгласно новите правила потребителите в САЩ могат да добавят член извън домовете си срещу допълнителна такса от 8 долара на месец.
Неговите изчисления изглежда са се изплатили, тъй като компанията регистрира близо 100 000 ежедневни регистрации както на 26 май, така и на 27 май, според Antenna.
Netflix, която разшири ограниченията си в повече от 100 други държави, не отговори веднага на искане на Reuters за коментар.
Последните четири дни са най-успешните за стрийминг пионера по отношение на нови потребители от 5 години насам, откакто Antenna следи компанията.
Скокът надхвърли дори нивата, наблюдавани по време на първоначалните COVID блокади, когато хората бяха принудени да си останат по домовете.