Starbucks открива близо 3000 нови обекта в Китай
Кафе-веригата планира да удвои присъствието си до 2022 г.

388
~ 1 мин. четене
Starbucks засилва разширяването си в Китай. Кафе веригата от Сиатъл обяви вчера плановете за изграждане на близо 3 000 нови обекта в азиатската държава през следващите няколко години. Целта на компанията е почти да удвои броя на кафенетата си във втората по големина икономика в света от 3 300 в момента до 6 000 преди края на 2022 г.
Това означава да се откриват по 600 нови Starbucks обекта годишно, или по един на всеки 15 часа - значително увеличение на по-ранната цел на компанията от около 500 на година, пише CNN Money.
Starbucks обяви още, че планира да утрои приходите си и да удвои оперативната си печалба в Китай между 2017 г. и 2022 г.
Това означава да се откриват по 600 нови Starbucks обекта годишно, или по един на всеки 15 часа - значително увеличение на по-ранната цел на компанията от около 500 на година, пише CNN Money.
Starbucks обяви още, че планира да утрои приходите си и да удвои оперативната си печалба в Китай между 2017 г. и 2022 г.
През декември веригата откри най-големия си обект в света в Шанхай.