„Стралджанска“ e любимата марка ракия на българите
Шефът на „Вила Ямбол“ посвети отличието на екипа
Онлайн гласуване определи „Стралджанска“ за „любима марка ракия“. Тя спечели най-много потребителски вот в гласуването в рамките на конкурса „Златната изба“. В категорията бяха номинирани повече от 40 родни ракии. „Именно онлайн са модерните, млади и активни потребители, които диктуват модата в консумацията на вина и високоалкохолни напитки“, сподели Димитър Дженев, организатор на конкурса.
„Стралджанска“ е сред лидерите в категорията на премиалните ракии у нас. Рецептата й е семейна и се е предавала от уста на уста в региона на Стралджа. Интересен факт, свързан с нейното производство е, че „Вила Ямбол“ е една от малкото изби със собствено звено за производство на бъчви. За бъчвите за ракия се използва предимно български дъб. Именно качествената дървесина обогатява и формира финалните нюанси в аромата и вкуса на „Стралджанска“, а ракията се прави от изцяло собствени лозови масиви от сортовете Мускат Отонел и Тамянка. „Стралджанска“ е бутилирана за първи път през 1982 година.
„Наградата е резултат на последователната ни политика в развитието и налагането на хубавата, висококачествена българска ракия, която е питие за удоволствие. Насочихме се именно към консуматорите, които имат по-високи изисквания и критерии към напитките, за които консумацията е въпрос на удоволствие. Радвам се, че именно те ни определят като „любима марка“, сподели след награждаването изпълнителният директор на "Вила Ямбол" Красимир Аврамов. Той разказа още, че консуматорите на „Стралджанска“ ракия са почти по равно разпределени мъже-жени, живеещи в големите градове, с високи доходи и висше образование. Те се определят като успешни хора, за които консумацията на ракия е удоволствие, а не рутина. Аврамов посвети отличието и на прекрасния си екип във „Вила Ямбол“.