Туристическото министерство рекламира малко известни обекти с 30 хил. лв.

Кампанията е тече в социалните мрежи и стартира първо в собствените канали на ведомството

Туристическото министерство рекламира малко известни обекти с 30 хил. лв.

Снимка: Pixabay

1156 ~ 1 мин. четене

Министерството на туризма стартира рекламна кампания в социалните мрежи, в рамките на която чрез видео клипове ще опита да популяризира малко известни местности и обекти в България.Тя стартира първо в каналите на ведомството. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.

За рекламната инициатива са дадени 29 940 лв. Част от финансирането е отишло за изработката на общо 20 видеа на български език и със субтитри на английски език.  


Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg