Туризмът получи 2.4 млн. лв. за реклама на зимния сезон
С тези пари България ще се рекламира основно пред всички съседни държави

© ECONOMIC.BG / Economic.bg/Архив
Правителството реши да отпусне 2.44 млн. лв. допълнителни разходи по бюджета на Министерството на туризма за "масирана рекламна кампания" за популяризиране на зимния туризъм в България, както на вътрешния, така и на целеви за страната ни пазари.
Рекламната кампания се явява една от много стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически сезон и стабилизиране на българския туристически бизнес - един от най-силно засегнатите сектори от пандемията COVID-19, пишат от Министерския съвет в решението си.
Международната рекламна кампания ще бъде насочена главно към съседните на България държави - Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Република Северна Македония.
Основната причина да се насочи рекламата именно към тези държави е че заради пандемията авиокомпаниите не осъществявате редовни полети, а всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец.
В момента се реализира кампания за популяризиране на малко известните места в България, чрез заснемането и излъчване на видеоклипове в социалните мрежи. Тя се извършва съвместно от Министерството на туризма и екскурзоводи в България. Ресорният министър Марияна Николова преди около месец обяви и че се обръща „за помощ“ в рекламирането на страната ни като туристическа дестинация и към чуждестранни инфлуенсъри.