В Швеция открива музей на неуспехите
Той ще събере продукти на най-големите компании, които обаче така и не стават популярни
В град Хелсингборг в южна Швеция ще открие музей на неуспехите. Откриването е насрочено за 7 юни. Изложбата ще събере десетки продукти от различни фирми, които не са спечелили популярност сред потребителите, съобщава The Local.
Един от експонатите ще бъде устройството Twitter Peek. Създадено за комуникация в мрежата за микроблогове Twitter, то не успя да се конкурира с другите смартфони и техните функции.
В музея на провалите ще бъде представена и химикалката на BIC, предназначена специално за удобство на жените. Масово търсене на този продукт така и не започва.
Сред експонатите са и парфюм от американския производител на мотоциклети Harley Davidson, но той също не предизвиква интерес сред купувачите.
Създател на проекта е психологът и изследовател Семуел Уест. Той заяви, че целта му е не да се подиграваме на неуспехите на другите, а да направим така, че хората да се учат от грешките на другите.