Victoria's Secret затваря десетки магазини
Компанията за бельо отчете 3% спад на продажбите през изминалата година

Victoria's Secret закрива десетки магазини тази година. Американският гигант представи днес резултатите си за четвърто тримесечие на м.г. и обяви, че ще закрие 53 магазина тази година, като се позовава на "спад в производителността" като мотив. Площта на обектите на Victoria's Secret в Северна Америка се очаква да намалее с около 3%.
По света брандът за бельо има 1143 магазина.
Компанията-майка L Brands представи отчет за четвъртото тримесечие след затварянето на пазара в сряда. Продажбите в магазините на Victoria's Secret са намалели с 3% през тримесечието и като цяло през 2018 г. Нетните приходи за последното тримесечие са 540 милиона долара, или 1.94 долара на акция, спрямо 664 милиона долара, или 2,33 долара на акция година по-рано.
Нетните продажби достигат до 4.85 млрд. долара, под очакванията от 4.88 млрд. долара.
Марката изпитва затруднения през последните години и все по-често е обвинявана в загуба на значимост сред купувачите, тъй като нейните преекспонирани реклами и пикантни дефилета не успяха да резонират в ерата на #MeToo.
Рейтингите на годишното модно шоу също понесоха удар. Според ABC, мрежата, която е управлявала шоуто, 3,3 милиона души са гледали модното шоу, когато е излъчено на 2 декември, в сравнение с 5 милиона зрители през 2017 г. и 6,7 милиона през 2016 г., когато преди това е излъчено на CBS.