VIVACOM обединява звената си за маркетинг и продажби в обща Търговска дирекция
Димитрис Лиупис поема ръководството на новата дирекция

VIVACOM обединява в обща дирекция всичките си маркетингови и продажбени дейности. Начело на новата Търговска дирекция застава Димитрис Лиупис, който в последните две години ръководи изключително успешно звената „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“ и „Обслужване на клиенти“ в компанията. Считано от 18 март г-н Лиупис, в качеството му на Главен търговски директор, отговаря за управлението на следните функции: Маркетингови комуникации; Дигитален и търговски маркетинг; Продукти и услуги; Клиентско изживяване; Обслужване на клиенти; Корпоративни продажби; Продажби магазинна мрежа; Продажби на едро; Дилъри; Продажби на радио и ТВ услуги; Планиране, отчитане и анализи.
Димитрис Лиупис има над 25-годишен опит в сферата на телекомуникациите, придобит в мултинационални компании в цял свят, сред които TELESTET (Telecom Italia Mobile Group), Q-TELECOM (INFOQUEST Group); GLOBUL (Deutsche Telecom Group), NEXTEL Mexico, MTEL (Telecom Austria Group). В тях отбелязва редица постижения като директор на ключови функции като Продукти и услуги и Маркетинг.
Лиупис има магистърска степен по компютърни науки от University of Cardiff, Великобритания и е бакалавър по компютърни науки и математика от University of Reading, Великобритания.
На новата си позиция той ще работи за утвърждаването на позицията на VIVACOM като предпочитан доставчик на телекомуникационни услуги както от крайните клиенти, така и от представителите на бизнеса и правителствения сектор. Той вярва в успеха на поетата от компанията стратегия за предлагане на повече съдържание и добавена стойност към продуктите и услугите, както и постоянно подобряване на клиентското изживяване.