Знаменитост с 4.7 млн. последователи не беше пожалена от Facebook
Според нея видеата не само вече не се толерират в социалната мрежа, но и получават по-малко видимост

Джесика Нигри (Jessica Nigri) е една от най-големите звезди в областта на преобразяването като измислени герои, т.нар. „cosplay”. Тя има милиони последователи в различните онлайн платформи, като само във Facebook те са ѝ 4.7 млн.
В интервю за Business Insider обаче тя споделя, че, когато стане въпрос за социални онлайн платформи и бизнес чрез тях, не всички те са еднакви. Като много други популярни личности и медийни издатели, и Нигри е усетила болката от промените в алгоритмите на Facebook през последните месеци. Най-много е била засегната от промените, отнасящи се до това колко от последователите ѝ всъщност виждат нейните публикации.
„Обсегът във Facebook беше унищожен”, коментира тя. Въпреки че в YouTube Нигри има „едва” 1.2 млн. абонати, тя смята платформата за много по-надеждна. Тя коментира, че през последната година се е отдръпнала от Facebook, тъй като както тя, така и други нейни „колеги” са били порязани от рестриктивните промени в алгоритмите на социалната мрежа.
Ехото от тези значими промени беше доловено от онлайн издателите, които заявиха, че Google започва да взима надмощие над творението на Марк Зукърбърг като най-голям източник на трафик.
По думите на Нигри ентусиазмът на Facebook спрямо клиповете миналата година е работел за известно време за увеличаване на броя абонати, виждащи публикациите ѝ, но след това „обсегът” ѝ в сайта започнал да пада. „Забелязах, че видеата като цяло получават по-малка видимост от обичайното”, коментира тя. „Това е обезпокоително, защото много хора зависят от социалната мрежа да покажат работата си и да достигнат до нови аудитории”, добавя тя.