Загубите на модната компания на Виктория Бекъм се задълбочават

Загубите на компанията се увеличават всяка година от 2013 г. насам

Снимка: Twitter профил
Модният бизнес на Виктория Бекъм отчита още една годишна загуба.

Въпреки ръста на продажбите от 17% до 42,5 млн. паунда, Victoria Beckham Ltd обяви оперативна загуба от £10,2 млн. за 2017 г., в сравнение с £8,2 млн. година по-рано, съобщи Би Би Си.

Миналата година NEO Investment Partners вложи 30 млн. паунда в бизнеса, за да помогне на марката да разшири дейността си.

Модният бранд обяви, че част от неговата дългосрочна стратегия с новия акционер ще доведе до намаляване на разходите, за да се върне към рентабилността.

Загубите на компанията обаче се увеличават всяка година от 2013 г. насам.

Модният бизнес произвежда дизайни от висок клас, например рокли, които се продават за повече от 2000 паунда и палта за над 3000 паунда, както и има партньорства с Estee Lauder, Chole и Calvin Klein.

Освен това модният бранд на бившата звезда от "Спайс Гърлс" произвежда далеч по-достъпна линия за американския търговец на дребно Target, където името на Виктория Бекъм се появява на дрехи за под 30 паунда.

Марката има и дългосрочно партньорство със спортната марка Reebok.

Брандът бе създаден през 2008 г. В допълнение към NEO, неговият друг собственик е Beckham Brand Holdings, който е собственост и на Виктория Бекъм, Дейвид Бекъм и XIX Entertainment.

В момента има офиси в Лондон, Ню Йорк и Хонконг и може да се намери в повече от 400 търговски обекта в над 50 държави.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: загуба | мода | бизнес | Виктория Бекъм | Victoria Beckham Ltd

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини