Google ще пуска реклами и на началния екран на приложенията

Компанията увеличава местата за рeкламa

Google се готви да постави реклами на още нови места през тази година. Във вторник гигантът обяви, че увеличава спотовете за търговски съобщения, така че да стимулира приходите от мобилните потребители. 

Така например ще се показват реклами на началния екран на приложенията в смартфона, повече реклами в Google Maps, както и ще се поставят такива между изображенията в резултатите от търсенето. 

Промените идват на фона на променливите приходи на компанията, които предизвикаха загриженост сред някои инвеститори. Едно от притесненията е, че услуги като тези на Amazon и Instagram привличат купувачи, а съответно и рекламодателите далеч от Google.  

Директори на компанията обаче заявиха, че новите опции са отговор на потребителското поведение, а не на конкуренцията. 

Google иска да улесни хората да откриват и купуват нови продукти, предвид това че често пазаруват импулсивно, след като видели нещо по телевизия например. 

Акциите на Alphabet, компанията-майка на Google, се понижиха с 1% до $ 1 124.86 във вторник.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Google | реклами | потребителско поведение

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини