Номинираха компаниите, извършили най-абсурден транспорт на стоки
С цел да се намали замърсяването на околната среда
~ 1 мин.
Асоциацията за Алпийска инициатива в Швейцария се опитва да се бори със замърсяването на околната среда и номинира компании за извършени пътувания с „абсурден транспорт“. Така неправителствената организация иска да информира хората за по-екологосъобразен превоз на товари.
Компаниите, които са номинирани, включват: Swiss Air Deluxe, за транспортиране на швейцарски алпийски въздух в кенове на почти 20 000 км до Азия.
Веригата супермаркети Migros е номинирана за продажба на марка вода от Норвегия, която трябва да измине 1500 км.
Дискаунт веригата Aldi също е в списъка с шунка, която се произвежда в Холандия, след това се преработва в Италия и Австрия, преди да пристигне в Швейцария.
Компаниите, номинирани за своите "абсурдни транспортни практики", взеха под внимание номинациите, съобщава Евронюз.
Маркус Клинкмюлер, основател на Swiss Air Deluxe, заяви, че използва своя продукт за промотиране на швейцарската марка и нейните стойности, като чист въздух. "На връщане към Азия се използват свръхкапацитетите на корабите. Въздухът от кутията се вдишва през капака като дишаща маска и е предназначен да помогне за борба с умората", каза той.
Migros също даде коментар. Говорител заяви, че над 60 процента от водата в магазините й идва от битови източници.
Междувременно Aldi изтъкна, че времето за транспортиране и товаренето на транспортните превозни средства е оптимизирано, "за да се поддържат възможно най-ниски броя и продължителността на превозите".
Компаниите, които са номинирани, включват: Swiss Air Deluxe, за транспортиране на швейцарски алпийски въздух в кенове на почти 20 000 км до Азия.
Веригата супермаркети Migros е номинирана за продажба на марка вода от Норвегия, която трябва да измине 1500 км.
Дискаунт веригата Aldi също е в списъка с шунка, която се произвежда в Холандия, след това се преработва в Италия и Австрия, преди да пристигне в Швейцария.
Компаниите, номинирани за своите "абсурдни транспортни практики", взеха под внимание номинациите, съобщава Евронюз.
Маркус Клинкмюлер, основател на Swiss Air Deluxe, заяви, че използва своя продукт за промотиране на швейцарската марка и нейните стойности, като чист въздух. "На връщане към Азия се използват свръхкапацитетите на корабите. Въздухът от кутията се вдишва през капака като дишаща маска и е предназначен да помогне за борба с умората", каза той.
Migros също даде коментар. Говорител заяви, че над 60 процента от водата в магазините й идва от битови източници.
Междувременно Aldi изтъкна, че времето за транспортиране и товаренето на транспортните превозни средства е оптимизирано, "за да се поддържат възможно най-ниски броя и продължителността на превозите".