Блокадата вдигна приходите и печалбата на Alibaba

И облачният бизнес бележи ръст

Корпоративните офиси на Alibaba Group в Хънджоу, Китай
Корпоративните офиси на Alibaba Group в Хънджоу, Китай
Снимка: Alibaba Group
21:11 22.05.2020
Alibaba Group Holding Ltd отчете днес приходи и продажби над прогнозите на анализаторите за четвъртото тримесечие, тъй като все повече хора са пазарували онлайн най-необходимите стоки заради блокирането поради коронавируса.

Онлайн поръчките се покачват, като основният бизнес на компанията е нараснал с близо 19% до 93.87 милиарда юана (13.16 милиарда долара) през тримесечието. 

Приходите от бизнеса с облачните услуги нарастват с около 58%.

Изпълнителният директор на Alibaba Маги Ву каза, че резултатите са в противоречие с насоките на компанията от предходното тримесечие, когато тя прогнозира спад на приходите. „С удоволствие съобщавам, че отчетохме по-добри от очакваното резултати за тримесечието до март“, каза тя.

Тъй като китайската икономика отново стартира много преди основните икономики в Европа и Съединените щати, групата за електронна търговия заяви, че очаква да генерира над 650 милиарда юана приходи през фискалната 2021 година.

Alibaba се разраства в нови бизнеси и технологии, за да се справи със засилената конкуренция в онлайн пазаруването от по-малки съперници като JD.com и Pinduoduo, който е популярен сред жителите в градове с по-нисък стандарт в Китай, отбелязва Reuters.

Общите приходи на Alibaba са нараснали до 114.31 милиарда юана (16.02 милиарда долара) през тримесечието, приключило на 31 март, спрямо около 93.50 милиарда юана година по-рано.

Анализаторите очакваха приходи от 107.04 милиарда юана, сочат данните на IBES от Refinitiv.

Компанията заяви, че обемът на брутните стоки надхвърля 1 трилион долара за първи път през фискалната година, приключваща през март.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: приходи | печалба | криза | блокада | онлайн пазаруване | Alibaba Group | онлайн търговия | Alibaba | коронавирус

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини