„Кока-Кола“ инвестира над 100 000 лв. в малкия бизнес в България

Целта на кампанията „Магазинчето на квартала“ е да подпомогне малки квартални търговски обекти в справянето им с трудностите в момента

Снимка: Кока-Кола

Системата на „Кока-Кола“ в България стартира инициатива, с която цели да подкрепи малките търговци в страната в справянето им с икономическите последствия от пандемията COVID-19. Първият етап на кампанията „Магазинчето на квартала“ ще обхване над 500 селектирани малки търговски обекта в цялата страна, които ще получат инвестиция под формата на необходим инвентар, който ще им помогне да развият и облагородят бизнеса си. По този начин търговците ще бъдат подпомогнати да задържат старите си клиенти и да привлекат нови въпреки затрудненията и икономическите последствия от разпространението на COVID-19 в страната.

В следващите няколко месеца търговските представители на „Кока-Кола ХБК“ ще подкрепят собствениците на малки магазини с експертизата и знанията си, натрупани в професионалния им опит, за това как да направят обектите по-привлекателни за потребителите от кварталите, в които се намират.

По-късно тази година предстои и вторият етап на „Магазинчето на квартала“, в който още 1000 търговски обекта ще станат част от кампанията.

Наред с безопасността и здравето на служителите, основен приоритет на компаниите в Системата на Кока-Кола в България е подпомагането на местните общности и клиентите, с които работи и за които е дългогодишен и доверен бизнес партньор. В основата на новата кампания са залегнали ценностите, върху които Кока-Кола вече 55 години гради бизнеса си в България – качество, професионализъм, отговорност и доверие.

Кампанията „Магазинчето на квартала“ е част от усилията на Системата на Кока-Кола в България за подкрепа на местните общности в справянето с последствията от пандемията COVID-19. В рамките на тази подкрепа вече бяха дарени над 140 000 л. безалкохолни напитки и вода на медицинските работници на първа линия в 26 болници в страната и 330 възрастни хора чрез Социалния патронаж в Костинброд и Банкя, а благодарение на партньорството с верига магазини „Фантастико“, Столична община и други компании, социално слаби домакинства получиха 330 топли обяда. От средата на април над 270 предплатени рекламни пространства в страната бяха предоставени на Българския червен кръст за дарителската им кампания „Заедно срещу COVID-19“.

Фондация Кока-Кола подкрепи инициативата „Обединена срещу COVID-19“, която към момента е набрала над 1 000 000 лева за борба с последствията от епидемията върху най-уязвимите групи в страната.  Заедно с инициативата „Магазинчето на квартала“, до този момент Системата на Кока-Кола в България е допринесла с над 724 000 лева в подкрепата на общността в България и на най-засегнатите от пандемията.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: кампания | Кока-Кола | Магазинчето на квартала | магазинче

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини