Министерство на туризма иска инфлуенсъри да рекламират България в САЩ

За пет години американските туристи у нас са се увеличили с 30%, сочат данни на ведомството

Снимка: Министерство на туризма
14:30 18.01.2020
В търсене на начини за по-активно присъствие на американския пазар Министерство на туризма планира да заложи на съвременни онлайн комуникационни канали като Facebook, YouTube, Twitter и Instagram. Планира се да се стартира интегрирана рекламна и дигитална кампания в САЩ, включително чрез организиране на журналистически турове, посещения на блогъри, влогъри, инфлуенсъри.

Дигитализацията на сектора е една от основните цели на министерството на туризма, стана ясно още по време на среща на министъра на туризма Николина Ангелкова и посланика на САЩ в България Н.Пр. Херо Мустафа. Доказателство е въведената от туристическата администрация лицева идентификация при предоставяне на административни услуги, което може да се осъществи от всяка точка на света за броени минути.

Американските туристи в България са се увеличили с 30% за периода от 2014 г. до 2019 г. Пазарът в САЩ е сред водещите 20 в класацията за чуждестранни посещения у нас. За периода януари-ноември 2019 г. тук са дошли над 101 хил. американски туристи, което е увеличение с 8.5% в сравнение със същия интервал на 2018 г. 

България е известна сред  гостите от САЩ като дестинация за културен, природен и екотуризъм. Министерство на туризма има амбицията да привлича посетители отвъд Океана, като им представи възможностите на страната за целогодишни пътешествия – културно-исторически турове, балнео- и СПА услуги, голф туризъм, кулинарно-винени дегустации и пр. Трети сме в Европа по брой разкрити артефакти и втори по богатство от минерални извори - над 1600, посочва още министър Ангелкова.

Пред посланика тя изтъкна още усилията за намаляване на административната тежест, така че да се създадат условия за бизнес и привличане на инвеститори. 

През май 2019 г. съвместно с посолството на САЩ Министерството на туризма организира първия у нас форум за туризъм България-САЩ. Бихме искали да надградим тези инициативи, като организираме инвестиционни турове. Страната ни предлага благоприятни условия за инвестиции в сектора. Световноизвестни марки в хотелиерството като Hyatt, Marriot вече стъпиха тук. Според министерството големите делови форуми, които то инициира, насърчават този интерес. 

През 2019 г. организирахме международна конференция за устойчиви инвестиции в туризма в курорта Слънчев бряг с над 300 участници. Предстои през месец май тази година да се проведе второто му издание и ще се радвам да присъствате на него, отправи покана министър Ангелкова към посланика на САЩ.

Това ще е продължение на партньорските и маркетинговите стъпки, които реализираме за по-активното присъствие на България на американския пазар. През 2017 г. стартира маркетингова кампания в САЩ – на дигитални екрани, превозни средства и локации във Вашингтон, окръг Колумбия, Лос Анджелис, Калифорния, Филаделфия, Пенсилвания, Бостън, Масачузетс. Тази година ведомството ще стартира интегрирана рекламна и дигитална кампания, насочена отново към САЩ. 



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: САЩ | реклама | Министерство на туризма | Николина Ангелкова | инфлуенсъри | американски туристи | Херо Мустафа

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини