"Ако търговията спре, започва война"

Джак Ма, основател на Alibaba Group

„Ако търговията спре, започва война“. Това предупреждение отправи милиардерът и основател на Alibaba Джак Ма по време на официалното откриване на новата централа на компанията в Австралия и Нова Зеландия.

„Трябва да докажем, че търговията помага на хората да общуват. И трябва да имаме справедлива, прозрачна и всеобхватна търговия“, призова Ма.

Според него глобализираната икономика е много повече от трансакции на пари и стоки, а отстъплението от глобализацията води единствено до проблеми.

„Търговията е търговия на ценности, на култура“, заяви той, добавяйки, че е почувствал като лична отговорност да прелети повече от 100 хил. км, за да промотира и насърчава глобалната търговия.

„С местен офис и екип от експерти, Alibaba Group ще помогне на австралийските и новозеландските предприятия да споделят своите световноизвестни продукти с милиарди потребители по цял свят“, обеща Ма. „Alibaba Group е тук, за да улесни правенето на бизнес навсякъде по света“, посочи той.

По думите му има над 1300 австралийски и 400 новозеландски марки, много от които за пръв път са влезли в Китай чрез тези платформи, пише Business Insider.   

Ма сподели, че е провел „прекрасен разговор“ с австралийския премиер Малкълм Търнбул за сътрудничество между Alibaba и правителството за създаването на регионален „електронен център“ – търговска зона, която би позволила по-свободна онлайн търговия и сериозно би намалила бюрократичните и регулаторни пречки.

„Повечето от зоните за свободна търговия през последните 20 години са създадени за големите компании. Ако Австралия, Нова Зеландия и други държави могат да създадат зона за свободна търговия под формата на „електронен център“ за малки предприятия, те могат да заработят като големите компании – с 24-часови разпродажби, по-добри тарифи и по-бързи гранични проверки. Това много би помогнало на малките предприятия“, предложи милиардерът.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: търговия | потребители | Австралия | афера | ниска цена | Агенция за пътна безопасност | Sephora