Apple се извини на клиентите си в Китай

В официално извинение Тим Кук призна, че компанията му "има да учи още много неща" по отношение на действията и комуникационните си практики в страната и че ще преосмисли част от политиките си на гаранциите на продуктите

132 ~ 1 мин. четене

Шефът на Apple Тим Кук официално се извини на клиентите на компанията в Китай. Това се случи след като държавни медии в страната го обвиниха в арогантност, алчност и в това, че американският технологичен производител „парадира с тежестта си”, съобщава Financial Times.

Критиката започна от Централната китайска телевизия, която обвини Apple в нечестно поведение спрямо местните потребители, които според нея получават по-малко услуги и по-лоши гаранционни условия.

"Ние осъзнахме, че липсата на комуникация по време на процесите е довела до това външният свят да смята, че Apple са арогантни и че не обръщат внимание на потребителските отзиви", написа по случая Тим Кук.

В извинението си Тим Кук призна, че компанията му "има да учи още много неща" по отношение на действията и комуникационните си практики в Китай и че ще преосмисли част от политиките си на гаранциите на продуктите.

Освен това Кук обяви и промени в гаранционната политика на компанията в страната. Притежателите на iPhone 4 и 4S вече ще получават изцяло нови устройства дори и в случаите, когато се е налагало само смяна на определена част. Това ще важи само в рамките на 1 година след закупуването на смартфона.

По-рано тази година Тим Кук заяви, че очаква Китай да надмине Северна Америка и да стан най-големият източник на приходи за Apple. В момента азиатският гигант е вторият най-голям пазар за компанията със 17 000 магазина, упълномощени да продават продуктите й.

Подкрепи Economic.bg