BILLA пусна собствена марка с високо качество
Марката предлага близо 100 хранителни продуктa на по-цени - минимум 10-20%
BILLA България представи новата собствена марка продукти BILLA, част от които произведени от български компании. Марката предлага близо 100 хранителни продуктa с качество на най-добрите в категорията, но на по-ниска цена – минимум от 10-20 %. В продуктовата линия са разработени и типични за българския пазар вкусове, като кисело мляко и сирене, от утвърдени производители в България. Това каза днес изпълнителният директор на BILLA в България Николай Петров на среща с медиите.
„Всеки един продукт от линията на собствената марка BILLA се определя след редица проучвания и тестове. Първо се определят най-предпочитаните от нашите клиенти марки в определените категории, след което се обръщаме за мнение към най-големите и утвърдени производители на тези продукти. Накрая оставяме клиентът сам да избере предпочитания от него продукт и качество, като поставяме на редица тестове разработените варианти на съответния продукт. Само в BILLA клиентите ще могат да пазаруват продукти със същото или по-високо качество на най-харесвания продукт на категорията, но на значително по-ниска цена“, добави Николай Петров.
По думите му българския потребител пазарува предимно в големите вериги (модерна търговия) и българските клиенти са силно насочени към бренда. „Именно затова клиента трябва да се насочва към по-бързи и по-прецизни продукти, както и да се възвърне всекидневното пазаруване без изхвърляне на храна от домакинствата”, каза Петров.
Изпълнителният директор на BILLA поясни, че 90% от продуктите на новата марка са български. Веригата има 25 доставчика на сирена, кашкавал, лютеница и други продукти. На опаковката на продуктите ще има написани предимствата им, а поне веднъж годишно продуктите ще се тестват.
От началото на октомври продуктите с марка BILLA са на разположение във всички 85 магазина на веригата в цялата страна. В сравнение с другата собствена марка Clever, която предлага най-ниските цени на над 250 артикула на пазара, целта на продуктовата линия BILLA е да предостави продукти с изключително качество, но на значително по-ниска цена в сравнение с други висококачествени марки.
Петров добави, че за 2012 г. оборотите на веригата отбелязват 2% ръст спрямо предишната година. Клиентите на BILLA отбелязват 4% ръст и изпреварват броя на оборотите. На годишна база дела на модерната търговия е нараснал с 5%. Очакванията са тази година да нарасне до 45%.