Етична комисия поиска да спрат рекламата на „Булка чеиз“

Според Съвета за саморегулация видеото нарушава правилата за благоприличие, социална отговорност и правдивост

900 ~ 3 мин. четене
Мария Владимирова

Етичната комисия към Националния съвет за саморегулация препоръча излъчването на рекламата на имитиращия продукт „Булка Чеиз” да бъде спряно. Според комисията въпросният рекламен клип е в нарушение на няколко члена от Националните етични правила за реклама и търговска комуникация в България. Съветът се е самосезирал след жалба, подадена в края на миналата година. В нея се твърди, че рекламата е не само неподходяща за деца, въпреки се се излъчва по телевизията във всякакви часове на денонощието, а и е с уникално нисък морал и никакво благоприличие.


Ако публикацията е била интересна и полезна за Вас, не пропускайте да ни последвате в социалните мрежи Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagram, както и да се запишете за E-mail бюлетина ни. За новини, свързани с екологично, социално и корпоративно управление (ESG), посетете специализирания сайт ESGnews.bg.

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg