Компания на „Билборд“ взе рекламата в метрото
"Инстор медия" е спечелила конкурса за рекламна агенция за площите във втората линия
~ 1 мин.
Дъщерното дружество на рекламната компания "Билборд" - "Инстор медия" е спечелила обявения конкурс за избор на агенция, която да оперира с рекламните площи във втората линия на метрото, съобщиха от компанията.
Конкурсът е обявен от "Столичен Метрополитен", на който е възложено организирането и отдаването под наем на търговските обекти и в станциите от втория метро диаметър. Общата площ за реклама във втората линия на метрото е 1100 кв. м.
"Инстор медия" е с предмет на дейност вътрешна и външна търговия, производство и търговия с рекламни материали и съоръжения, рекламни услуги, дизайн, и др. "Билборд" е едноличен собственик на капитала на дружеството.