Находки от мрежата
Интернет промени тотално начина, по който пазаруваме. Превръщайки ни в онлайн търсачи на дизайнерски творения с невиждани отстъпки
Натали Масне – това е името на жената, която постави началото на революцията в търговията с дизайнерски облекла, обувки и аксесоари. Като я пренесе в интернет. Случва се през юни 2000 г., когато 35-годишната по онова време Натали – бивш моден редактор, стартира онлайн магазина Net-a-Porter. С първоначалната инвестиция от близо 2 млн. долара й помага съпругът й – инвестиционен банкер, а за офис й служи кухнята на лондонския й апартамент. По онова време за сайта работят само още 2 момичета.
Днес компанията се оценява на около 600 млн. долара и в нея служат над 1000 души, разпределени в офиси по целия свят. През април 2010 г. Натали продава контролния пакет акции на швейцарския холдинг за луксозни стоки Richemont, сред чиито притежания са също Cartier и Chloe. Сделката й донася печалба от 80 млн. долара и възможността да остане на президентския стол.