Приземяване на малката авиация
Летенето с леки и свръхлеки самолети е относително скъпо хоби. Разходите започват с покупката и обучението за пилот и не спират с поддръжката и многото държавни такси. Затова и летенето остава занимание за големи авиационни ентусиасти, авиоконструкто
Малката авиация е като детска градина на голямата авиация. В нея не трябва да се търсят пари и да се налагат трудни изисквания. Трябва да се дават пари и премерено да се облекчават изискванията от държавата. Тази детска градина създава кадри не само за нашите ВВС, а и за търговските авиационни фирми - български и чуждестранни. Тя създава кадри и за другите европейски държави, за други авиационни оператори в цял свят, които ползват български пилоти, инженери, ръководители полети и логистици.
Авиацията е каймакът на икономиката на държавата, а каймакът на обществото са тези, които се занимават с летене и въздушен спорт. Може да звучи елитарно и надменно, но не и при 110-годишна история на авиацията, каквато има България (първият полет е бил през 1903 г.).
Повече четете в новия брой на списание "Икономика"