Програма гради имиджа на Слънчев бряг
Бизнесът в курорта се обърна за помощ към държавата
Да се създаде дългосрочна програма за имиджа на курорта „Слънчев бряг”. Това предложиха предприемачите от новосформираната бизнес асоциация „Слънчев бряг” на среща между управителния съвет на сдружението и представители на държавната администрация.
Ръководството на бизнес асоциацията, която обединява над 30 компании, обясни своите цели пред зам. министъра на МИЕТ Иво Маринов, зам. областния управител Атанас Терзиев и членове на Съвета на директорите на “Слънчев бряг” АД.
От новото сдружение признаха, че критиките към комплекса идват преди всичко отвътре. „Време е да започне да се работи конструктивно, да се търси консенсус, навременно да реагираме, когато се появят трудности. Нека търсим решения, а не скандали. И да не забравяме, че на първо място е интересът на туриста. Доволен ли е той, ще са доволни всички, които упражняваме дейност на територията на курорта”, каза Димитър Николов от управителния съвет. Иво Маринов пък се ангажира да подпомага проектите, които ще спомогнат за подобряване на туристическите услуги и за туширане на негативните фактори.
От бизнес асоциацията предложиха два проекта за началото на този сезон. Първият е създаване на дългосрочна имиджова програма за „Слънчев бряг”. Първата стъпка за нейното реализиране е да бъдат поканени родни и чужди журналисти, на които да бъдат показани всички страни на комплекса. „Има хора, които критикуват курорта без дори да го познават. А комплексът е атрактивен, харесва се, предпочитано място е за почивка на младите хора от цяла Европа. Искаме да го покажем на всички такъв, какъвто е - шарен, весел, буден. „Слънчев бряг” е сборен пункт на младостта, а от нея не можем и не трябва да очакваме да е сива и скучна”, обясниха идеята от сдружението.
Другата идея, по която ще работят от асоциация „Слънчев бряг”, е създаване на кръгла маса по проблемите на туристическия бизнес, под патронажа на областния управител на Бургас. На нея ще бъдат поканени всички, ангажирани с курортния комплекс и ще се коментират идеи, проблеми и добри практики, с чиято помощ да бъде формиран най-добрият туристически продукт на пазара.