Румен Драганов: Бизнесът не умее да накара туристите да харчат повече

Според директорът на Института за анализи и оценка в туризма причината е свръхконкуренция, която драстично сваля цените

248 ~ 1 мин. четене
Автор: Божидара Иванова

„Бизнесът няма умението да накара туристите да харчат повече. Причината да сме евтина “дестинация за бедни туристи“ е, че за всеки курортист се борят 5-6 заведения и тази свръхконкуренция драстично сваля цените“. Това зави директорът на Института за анализи и оценка в туризма Румен Драганов в предаването “Добро утро България“ по TV7.

По думите му след кризата между Тел Авив и Анкара през 2010 година, много туристи преоткриха българския пазар и въпреки атентата в Бургас миналата година, броят на израелците по нашето Черноморие се е увеличил. Драганов подчерта, че чужденците са възхитени от качеството на българската кухня.

Директорът на Института за анализи и оценка в туризма заяви, че сезонът е преминал спокойно и равносметката за българския бизнес е положителна. Той не скри, че големите плюсове  са дошли от руския пазар, тъй като само за последните няколко години руснаците закупиха над 330 хил. жилища у нас.

Подкрепи Economic.bg