Sanoma продава дела си в „Санома Блясък“

Финландската компания излиза от българския пазар, а семейство Друмеви стават едноличен собственик на издателската къща

424 ~ 1 мин. четене
Георги Желязков Автор: Георги Желязков

Водещата медийна група в Скандинавските страни - финландската Sanoma продава дела си в българското издателство "Санома Блясък България" АД. Информацията беше обявена официално на сайта на компанията. Там се посочва още, че продажбата е част от новата стратегия за развитие, която включва освобождаване от някои активи и фокусиране върху основни операции.

Едноличен собственик на "Санома Блясък България" става семейство Друмеви, които досега бяха съсобственици.

Изпълнителен директор на компанията остава Димитър Друмев.

"За нас тази сделка представлява добра инвестиция в бизнеса, който сме създали и който развиваме през последните 20 години. Още повече, че макар и в икономически трудна ситуация, компанията ни се развива и разширява като портфолио и качество на продуктите и ние отбелязваме значителен ръст на пазарния си дял на потребители и рекламодатели". Това коментира в съобщение до медиите Димитър Друмев, изпълнителен директор на "Санома Блясък". По думите му стратегията на дружеството остава непроменена – "лидерска позиция на пазара чрез качествени издания и ефективни рекламни решения".

Sanoma е на българския пазар от 1993 г. В портфолиото издава 12 списания и има 6 уеб сайта. Сред списанията, които издава, са "Нешънъл джеографик", "Блясък", "Здравен журнал", "Космополитън", "Стори" и др. Сайтовете пък са Rozali.com, Cosmopolitan.bg, Bliasak.bg, Gotvetesmen.com, Moetodete.bg и Nationalgeographic.bg.

Sanoma е сред най-големите медии в Европа. Нейните основни пазари са Финландия, Холандия, Белгия и региона на Централна и Източна Европа, сочи информация в сайта на компанията. Наетите от нея са над 10 хиляди.

Подкрепи Economic.bg