Alibaba счупи рекорда на Singles Day с над $30 млрд. продажби
Китайският \"Черен петък\" продължава да носи приходи

© ECONOMIC.BG / БТА
~ 2 мин.
Китайският гигант за електронна търговия Alibaba постави нов рекорд за продажби по време на Singles Day, най-голямото 24-часово събитие в света за пазаруване.
Брутната стойност на продадената стока в различните платформи за пазаруване на Alibaba надмина миналогодишното постижение от 213.5 млрд. юана (близо 30.5 млрд. долара) още в понеделник следобед (китайско време) и продължава да нараства през останалата част от деня.
Това е 11-ото издание на ежегодното събитие Singles Day, наричано още фестивалът за пазаруване Double 11, защото се пада на 11 ноември. По време на денонощния период, който започна в полунощ в Сингапур и Хонконг, Alibaba предложи огромни отстъпки в своите сайтове за електронна търговия като Tmall.
Продажбите на Alibaba в рамките на Singles Day през миналата година надхвърлиха разходите на потребителите на всеки един американски Черен петък или Кибер понеделник - двете най-големи предпразнични събития за пазаруване в САЩ.
Новият рекорд на Alibaba в рамките на Singles Day идва в момент, когато китайската икономика отчита забавяне на растежа, а конкуренцията от други местни търговци се засилва. Alibaba е името, често свързано с мегапазаруване, но конкурентите JD.com и Pinduoduo предлагат собствени алтернативи.
Денят започна силно за платформата на Джак Ма, като само в първия час от отварянето на онлайн пазаруването приходите бяха вече $12.01 млрд. В рамките на час и половина продажбите на Alibaba надхвърлиха общия брой, постигнат на Singles Day през 2016 г.
Някои от най-продаваните продукти в началото на деня включваха 5G версията на смартфона Mate 30 Pro на Huawei, както и iPhone 11 Pro и Pro Max на Apple, отбелязва CNBC.
На фона на продължаващата търговска война между САЩ и Китай имаше известно притеснение, че американските марки могат да бъдат бойкотирани от китайските потребители, но това не се оказа така.
САЩ беше втората страна по приходи от продадени продукти сред страните, които продават в платформите в Китай.
Брутната стойност на продадената стока в различните платформи за пазаруване на Alibaba надмина миналогодишното постижение от 213.5 млрд. юана (близо 30.5 млрд. долара) още в понеделник следобед (китайско време) и продължава да нараства през останалата част от деня.
Това е 11-ото издание на ежегодното събитие Singles Day, наричано още фестивалът за пазаруване Double 11, защото се пада на 11 ноември. По време на денонощния период, който започна в полунощ в Сингапур и Хонконг, Alibaba предложи огромни отстъпки в своите сайтове за електронна търговия като Tmall.
Продажбите на Alibaba в рамките на Singles Day през миналата година надхвърлиха разходите на потребителите на всеки един американски Черен петък или Кибер понеделник - двете най-големи предпразнични събития за пазаруване в САЩ.
За да ускори продажбите, Alibaba разшири броя на предлаганите отстъпки в рамките на тазгодишното събитие и постави сериозен акцент върху живото предаване чрез своите платформи, за да помогне за продажбата на стоки. Лайвстриймингът беше част от пазаруването в голяма част от сайтове за електронна търговия.
Новият рекорд на Alibaba в рамките на Singles Day идва в момент, когато китайската икономика отчита забавяне на растежа, а конкуренцията от други местни търговци се засилва. Alibaba е името, често свързано с мегапазаруване, но конкурентите JD.com и Pinduoduo предлагат собствени алтернативи.
Денят започна силно за платформата на Джак Ма, като само в първия час от отварянето на онлайн пазаруването приходите бяха вече $12.01 млрд. В рамките на час и половина продажбите на Alibaba надхвърлиха общия брой, постигнат на Singles Day през 2016 г.
Някои от най-продаваните продукти в началото на деня включваха 5G версията на смартфона Mate 30 Pro на Huawei, както и iPhone 11 Pro и Pro Max на Apple, отбелязва CNBC.
На фона на продължаващата търговска война между САЩ и Китай имаше известно притеснение, че американските марки могат да бъдат бойкотирани от китайските потребители, но това не се оказа така.
САЩ беше втората страна по приходи от продадени продукти сред страните, които продават в платформите в Китай.