Amazon пусна над 1 милион артикула на промоция
Въпреки кризата се очаква, че Amazon Prime Day може да удари нов рекорд в продажбите

© ECONOMIC.BG / Unsplash
Акцията за намаления Prime Day на електронния търговец Amazon най-сетне е тук, като компанията пусна над 1 милион артикула на промоция за своите потребители. Макар че кампанията беше отлагана няколко пъти тази година заради пандемията, това ще има и добра страна. Сега гиганатът ще постави началото на една дълга поредица от намаления, включваща предстоящия черен петък и зимните празници в края на годината.
Prime Day е годишната ексклузивна разпродажба на високотехнологични продукти, дрехи, електрически домакински машини и принадлежности за градината. Акцията започна в полунощ във вторник, 13 октомври, и ще продължи 48 часа, пише CNBC.
Въпреки че по време на коронакризата хората трябваше да намалят онлайн пазаруването, Amazon продължи да отчита високи приходи. В момента се очаква те дори да преминат миналогодишните стойности.
Според Сара Скирбол, експерт по пазаруване и тенденции в компанията RetailMeNot, най-желаните артикули ще бъдат интелигентните домашни устройства, телевизори, лаптопи, ръчни инструменти и уреди. Не е изненада, че устройства на самата Amazon са едни от най-намалените – цените на таблетите Fire например са с 45% надолу в момента, а Echo Dot е с цели 60% по-евтин (едва 18.99 долара).
Очаква се и друга тенденция – голяма част от сделките по време на 48-часовия период да са свързани с дом и градина, тъй като хората прекарват все повече време вкъщи заради COVID-19.
За по-добра ориентация за намаленията на желаните артикули в Prime Day потребителите могат да ползват приложението на Amazon. Там имат възможност да маркират конкретни устройства и да получават известия за динамиката в цената им, така че да постигнат най-добрата сделка. Възможно е също така продукт, който не присъств в списъка за намаления, да се появи в него впоследствие.
По време на миналогодишния Prime Day Amazon продаде над 175 милиона артикула – над 100 000 лаптопа, 200 000 телевизора, 300 000 слушалки, 350 000 луксозни козметични продукта и повече от 1 милион играчки. От компанията не разкриват точни печалби.