BILLA пуска още каси на самообслужване в магазините си
Технологията улеснява процеса на покупка, особено в периода на извънредната епидемична обстановка, причинена от COVID-19
BILLA България продължава внедрява касите на самообслужване в своите магазини. Възможност за самостоятелно маркиране и плащане на покупки вече ще имат и клиентите на магазините в Mall of Sofia и в „Младост“ на бул. „Александър Малинов“.
Това е поредната стъпка на компанията към внедряването на нови технологии в обектите си. Такива вече има в мол „Марково тепе“ в Пловдив, както и в София на спирката на бившия хотел "Плиска".
От веригата обясняват, че системите за самообслужване са съобразени изцяло с поведението на купувачите и са създадени, за да улеснят процеса на покупка, особено в периода на извънредната епидемична обстановка, причинена от COVID-19. От една страна клиентът има възможност сам да проследява сметката си, а от друга - пpeĸият ĸoнтaĸт мeждy cлyжитeлитe и пaзapyвaщитe се свежда дo минимyм.
„Въвеждането на новите каси на самообслужване, в допълнение с вече съществуващите традиционни такива, изпраща ясно послание, че непрестанно се стремим да улесним нашите клиенти, като превръщаме пазаруването в по-приятно и лесно преживяне. Наличието на тази опция в нашите обекти е една от мерките, които предприемаме в следствие на нacтoящaтa извънредна oбcтaнoвĸa“, коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
До края на годината клиентите ще имат възможност сами да маркират и плащат покупките си в още четири обекта от веригата, а компанията ще продължи с въвеждането на услугата.